annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

skinny vanilla latte

Kategori: Allmänt

Idag är LA mulet och grått, mähähäh, stackars mig! Och jag som hade tänkt sola hela dagen, fail. Fick bli lite plugg istället (betonar lite) och nu är jag hemma och väntar på att gå till skolan. Ska träffa Tade och Su klockan 17 för att förbereda för vår presentation nästa vecka. Sen är det Introduction to international business ikväll med Ms Keller, underbart!
 
Igår tränade jag lite abs&arms med Alexa och Geraldine på vårt gym, sjukt gött. Ska försöka väcka liv i mina guns  efter en lång vintervila. Watch out LA!
 
- AJ
ps. the girls fick lära sig en till mening igår, en lite vettigare den här gången. Nu går alla runt och säger Jag älskar dig väldigt mycket med extrema amerikanska brytningar, sjukt mysigt:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: