annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Söndag

Kategori: Allmänt

Idag är det söndag. Igår var jag ute i hollywood. Igen. Funderar på att ta det lugnt ett tag och gå in för träning och skola. Men det har varit sjukt kul den här första tiden här. Jag har blivit en rastlös själ och så fort jag inte har ngt planerat får jag lite panik. Detta är jobbigt i längden för man måste ju kunna ta det lite lugnt ibland också. Som jag har sagt tidigare, jag har för mycket tid här. Jag behöver ett jobb och tre hästar för att använda min tid effektivt. Kanske får börja med något projekt, gå med i en klubb eller nåt? Får fråga Alexa om hon vet något bra. 
 
Vi var hemma hos två killar på förfest igår som lever på youtube. De postar typ två videos i veckan som får asmkt träffar och så får de pengar för det, rätt sjukt. Animeme heter deras klipp, kolla in dem. Det var iaf en rolig kväll och vi drog till Lure efter förfesten, ett bra ställe. Det var mycket folk ute!
 
Idag ska jag till Drake stadium och träna. Stenhårt! Jag ska springa tusen gånger upp och nerför läktaren och tusen varv runt löparbanan. Här ska brännas kalorier (och alkohol)! Jag ska även försöka läsa några fler kapitel i min tjocka bok och efter det börjar nog dagen gå mot sitt slut. Jag skulle behöva tvätta, det är jobbigt! Får se om jag hinner med det idag eller om jag gör det imorgon. 
 
- Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: