annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Starbucks

Kategori: Allmänt

Det är sant att alla svenskar som åker till USA blir kära i Starbucks. Ja, det är ett himla trevligt ställe. Speciellt mitt Starbucks i Westwood som är öppet 24 hours. Jag klagar inte!
 
Sitter här och pluggar idag och min nyfunna vän och roomie Alexa jobbar här. Detta innebar idag att jag fick en helt gratis coffee frappuccino, med hjärtan på båda sidorna av mitt namn på muggen. Alexa is a sweetheart som man säger på amerikanska. Känner dock att jag får vara restriktiv med att gå hit när hon jobbar, vill ju inte att hon ska tro att jag går hit bara för att få gratis kaffe, that's not it! 
 
Om några timmar kommer Madde hit och vi ska ha en fikastund, mysigt. Innan dess blir det mer plugg, mer North Korea. Mähähähäää, jag har tröttnat på att läsa milslånga artiklar om nuclear war, nuclear threats, nuclear facts, nuclear bombs blablabla.. Mr KIM Jong Un, skärp dig för fan! 
 
Back till nuclear...
 
 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Mysigaste fika stunden, måste bli fler gånger, och ofta ;)

    2013-04-25 | 07:54:34
    Bloggadress: http://Shreek.blogg.se

Kommentera inlägget här: