annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Torsdagskalas

Kategori: Allmänt

Igår gick jag, Kim och Jacob till O'haras igen. Kul kul. De drog med en kille från sin klass som heter Matthew också. Riktigt trevlig. Han ska precis släppa sin första skiva som han har gjort, grym!!! Grabbarna snackar musik och jag fattar inte så mycket av det men det är skoj ändå. Man lär sig alltid något.
 
Just nu är mitt fokus inte på musik dock, det är Nordkorea som gäller. Ska göra en presentation om några veckor där the topic är hur situationen på Koreahalvön påverkar relationer i affärsvärlden, dels mellan Nord och Syd men även gentemot USA. Har läst ett gäng artiklar precis för att uppdatera mig på ämnet men det tar ju aldrig slut. Ena artikeln leder till nästa osv så jag kan nog bli sittande hela natten om jag vill. Det kanske slutar med att jag blir korean, jag vet inte hur det kan bli.
 
- An Xin (tyckte det passade bra att skriva under med mitt kinesiska namn i det här inlägget)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: