annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

trött

Kategori: Allmänt

Idag är jag trött. Tuff natt igår. Men snart kommer Doug och hämtar mig, flyttdags, yeeeey! Dagen ska spenderas med att göra mig hemmastadd i mitt nya casa och sen blir det veckans sista lektion ikväll. Har mycket att plugga på under helgen dock så det blir ingen direkt ledighet. Fick min ena bok på posten häromdagen och jag ligger efter typ 150 sidor. Men det var värt att skicka efter den. Hyr den från ett företag som heter Bookrenter och betalar knappt 20 USD för att ha den i 90 dagar istället för 230 USD som den kostar att köpa. Jag har aldrig hört talas om att hyra litteratur i Sverige, bra grej ju!!! 
 
- Hängig

Kommentarer

  • kerstin o Kjell Bengtsson säger:

    Lycka till i din nya lya Anna, hoppas den blir bättre , kram Kerstin

    2013-04-18 | 20:15:44

Kommentera inlägget här: