annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Warner Bros

Kategori: Allmänt

Jag ligger efter med bloggandet, jag vet... Kände bara att jag fick en svacka angående det för jag har gjort så mycket roligt så jag har så mycket att berätta och då blir det liksom övermäktigt att blogga om allting. Skulle ju iförsig kunna vara lite selektiv men det är så mycket jag vill berätta så det går ju liksom inte heller... 
 
Okej..
FREDAG
- Besökte Warner Bros. Alltså området med alla (hur många som helst) kulisser och studios där de spelar in precis alla scener i hela filmvärlden. Okej, inte alla men fatta vad mkt det är som Warner ligger bakom. Det var så jävla skojigt! 
JAG HAR SUTTIT I SOFFAN PÅ CENTRAL PERK DÄR FRIENDS ÄR INSPELAT! Hur coolt?! Jag har sett massor av platser där mängder av stora, välkända scener är inspelade. Så häftigt! Vi fick reda på massor av "hemligheter" om hur de gör saker som ser helt annorlunda ut på film. Och nej, det är absolut inte lika glamoröst IRL som det ser ut på tv. Det mesta är bara.. FEJK. Lite kul för de hade en skylt i en av studiosarna (?) när man gick ut där det stod "CAUTION Reality". 
JAG HAR STÅTT PÅ ELLEN DEGENERES SCEN (dvs jag har i princip varit Ellen Degeneres). Riktigt häftigt.
Jag har sett Chuck Lorres parkeringsplatser och hans kontor där han jobbar hela dagarna (obs utsidan alltså). Jag har sett mängder med platser från olika scener som sagt. Bla uppochnerkyssen från Spiderman, japp, jag har varit där. Jag har sett i princip varenda kostym som användes under inspelningarna av Harry Potter. Jag har sett the Batmobiles på riktigt + den där motorcykeln. 
I can go on forever bitches, Ive seen it all!
 
Sjukt cool dag igår iaf. På kvällen var det barbeque hos Kim och Jacob, mysigt!
 
- Cool
Ps. Bilder kommer framöver, min mobil dog så jag ska få bilderna som de andra tjejerna tog.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: