annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

WESTWOOD

Kategori: Allmänt

Nu är det spikat! Kathy the new landlord har tagit bort platsen på Craigslist. 18 april flyttar jag till Westwood, fyyyy faaaaan vad gött!!! Westwood är mysigaste stället ever, som en liten stad i en gigantisk storstad. Och min nya lägenhet är ju inte fy skam heller. 5 collegebrudar under samma tak, kan gå hur som helst. Jag är nöjd! Lite dyrare, lite bättre. Jag har bestämt att jag kompenserar för mina extra utgifter genom att helt enkelt köra mac'n'cheese mestadels av tiden, då kommer man undan billigt. Mat = ej prio ett i ett studentliv. Blir man mätt får man vara nöjd, är det gott kan man glädjas åt det ett par dagar. 
 
Imorgon ska jag möta upp Evelina för lunch, hon ska även visa mig de vackraste prinsesstårtorna i LA, mysigt! På kvällen blir det lektion, sedan en öl (eller en drink för mig vars smaklökar ej godkänner öl) med Kim och Jakob. Nu hänger ni inte med i svängarna va?! 
 
- AJ
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: