annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Who wore it better

Kategori: Allmänt

Hahah, jag har glömt att berätta (eller ja, jag har undvikit att berätta) en sak som hände mig i onsdags. Jag hade varit på Starbucks i Westwood och pluggat några timmar och skulle sedan bege mig mot skolan för kvällslektion. Då blev jag stoppad av en tjej och innan jag visste ordet av det så hade jag signerat ett papper om godkännande att vara med på tv.. Hoppsan hejsan.
 
Slutade iallafall med att jag var med i ett inslag på E Entertainment med en kille som heter Robbie Laughlin. Tydligen är han lite småkänd så man kan ju säga att jag har träffat min första kändis. Jag skulle iaf stå framför kameran och diskutera med Robbie vem som bar en klädsel bäst (bilder på kändisar som har samma outfit). Stod där med min tunga väska och solbrillor och kände mig allmänt malplacerad (när blev high fashion min grej liksom?). Efteråt frågade Mr Robbie om jag ville ha en kram. Ehh, jaa, det kan jag väl ta tänkte jag. Fattade först efter lite googlande efteråt att han är känd. 
 
Jag ångrade mig nästan direkt efteråt men jag tror det gick okej ändå. Vill ju inte bli någon laughing stock på youtube.  
 
- Famous
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: