annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Grown-ups 2

Kategori: Allmänt

Igår var jag på bio och såg The grown-ups 2. Ettan är ju en himla skoj film, nummer två var totalt urspårad. Jag drog på munnen några få gånger, i övrigt suckade jag mest åt att allt var så extremt överdrivet. Filmen börjar med att det står en hjort i deras sovrum liksom.. Redan där undrade jag vad det skulle bli av filmen och nej, det blev inte bättre! Hade kunnat bli en bra film, var precis värdelös.
 
Idag ska jag plugga några timmar, har fått upp ögonen för International business law och tycker att det är riktigt skoj. Sen har jag en lunch-dejt planerad med en tjej som jag aldrig har träffat förut men hört mycket gott om. Det ska bli spännande. Det blir en lugn kväll med plugg och kanske lite GoT, har precis börjat på säsong 2. Himla bra serie det där även om de kunde skippa några grova våldsscener där det sprutar blod och rinner ut invälvor, inte min grej. 
 
Ha en bra dag in Sweden!
- Anna
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: