annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Im alive

Kategori: Allmänt

Ja, det har varit väldigt mycket sista tiden. Jag har tröttat liiite på att blogga om allt för det händer så mkt att jag liksom inte kan berätta allt. Men men, kan ju iaf dra vad jag gör nu.

Ikväll ska jag fira en kompis födelsedag. Det blir lite drinkar och bubbel i hennes pool innan vi drar till Hollywood för utgång. Det ska bli skoj även om jag är lite trött. Har även blivit hes (igen) men jag låtsas att det är hett!


-anabanana
Ni får en bild på en ny klänning som jag köpte häromdagen. Den är fin och djup i ryggen

Kommentarer

  • Kusin Emma säger:

    Spännande liv du lever yao! Är fett avundsjuk american dream livet ska du veta! Kram

    2013-07-03 | 17:05:47
    Bloggadress: http://emcast.devote.se

Kommentera inlägget här: