annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Less

Kategori: Allmänt

Lite småless på mycket förtillfället. Saknar mina västgötavänner, saknar min familj, saknar mina hästar, saknar mina katter, saknar min lägenhet på bangatan.

Var i hollywood på en bar igår och firade att midtermet i international business law var över (det gick ok) och kvällen slutade med att jag blev överkörd, psykiskt inte fysiskt som väl tur var :)

Jag har precis simmat 600 m i min pool för att rensa skallen och dagen ska spenderas med feel-good-grejer så att jag i slutet på dagen kan resa mig upp, borsta av lite damm och fyra av ett sjuhelvetes jävla Anna-leende. Ge mig ett par timmar så är jag back on track och ikväll ska jag på nätverksevent och förhoppningsvis möta massor av nya spännande människor!!

- what doesnt kill you makes you stronger

Kommentarer

  • Annie säger:

    Skickar massa energi till dig söta Anna! <3

    2013-07-26 | 23:00:24

Kommentera inlägget här: