annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Lovelife

Kategori: Allmänt

Det var lätt att uppdatera i början när jag kom hit, skriva 5 inlägg om dagen, visst. Men nu har jag kommit in i livet lite mer här och det är inte lika kul att berätta om allt jag gör hela tiden. För det händer saker, dygnet runt, 7 dagar i veckan. Det är Hollywood några gånger i veckan, det är plugg, det är poolhäng, det är Starbucks, det är lyxiga barer, det är små trips hit och dit, det är girlfriends-dates, det är sushi, det är Game of Thrones (ja, jag har börjat kolla på det till frukosten), det är skype-dejter med mamma och pappa, det är skype-dejter med mina underbara vänner, det är biobesök, det är myskvällar med rummisar. Det är också tvätt, städning och matlagning (minimalt på den biten..). 
 
Summa summarum: JÄVLAR vad bra jag mår (ursäkta språket). Jag älskar LA, jag älskar mitt liv, jag älskar UCLA, jag älskar USA, jag älskar amerikaner, jag älskar Westwood, jag älskar Roebling avenue, jag älskar Hollywood, jag älskar mitt 24-timmars-starbucks, jag älskar min professor i International business law, jag älskar mina vänner, jag älskar Viber (sjukt bra kommunikationsmetod), jag älskar Cali, jag älskar csn som gör allt det här möjligt. Jag älskar mig själv för att bet ihop och tog mig igenom den smärtsamma och jobbiga ansökningsprocessen. 
 
Jag skulle inte byta liv med någon i hela världen för tillfället för jag är så nöjd! Hoppas att alla får känna den lyckan som jag känner någon gång i livet. För det är fantastiskt! Jag stannar fortfarande upp ibland och påminner mig själv om att jag bor i LA och jag njuter av varenda sekund av det.
 
<3
 
 

Kommentarer

  • Carina Johansson säger:

    Du är söt som socker i den där klänningen på badrumsbilden

    2013-07-13 | 22:28:46

Kommentera inlägget här: