annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

1 out of 3

Kategori: Allmänt

Ett quiz out of three done! Dessutom det svåraste, skönt!
 
Klockan är nu 11.26 pm och jag går vidare mot Global business skills - planning and negotiation strategies. Morgondagen ska spenderas med att plöja igenom 10 powerpoint-presentationer och jag tänkte ta quizet på onsdag förmiddag. Måste skicka in pappret för IHRM finals under morgondagen så det får vara prio ett. Har dock några stora frågetecken på det som jag behöver sorta ut.
 
Det närmar sig slutet på quarter nummer 1 på UCLA och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta för att tiden har gått så fort. Hade det här varit China så hade jag åkt hem om 3 veckor, om 5 dagar har jag varit i USA i 3 månader nämligen. Lordy.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: