annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Baby, Im back

Kategori: Allmänt

Okej.. mitt lilla sommarlov från skolan blev tydligen ett blogglov också. Har i ärlighetens namn varken haft tid eller lust att blogga. Det har hänt mycket saker. Smärtsamma farväl, Las Vegas, OC. Jag har haft fullt upp! 
 
Nu börjar skolan igen. Ikväll 18.30 checkar jag in på International business law. Har fått insidertips om att det ska vara tungt. Riktigt tungt. Professorn är en gammal, konservativ man who you doesnt play around with. Spännande! Imorgon är det Fundamentals for international trade som gäller. Skulle egentligen tagit den kursen den terminen som gått men jag strulade till det lite i våras så jag kör den nu istället. Det går lika bra det! 
 
Träffade en liten vovve i OC
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: