annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Inner Ninja

Kategori: Allmänt

Ikväll är det dags för sista International Human Resource Management-klassen. Sista! Sjukt. Vi får tilldelat våra finals också och sen har jag en knapp vecka på mig att göra klart den hemma. Nemas problemas! Det som jag är mest nervös över är när jag ska göra Introduction to international business-quizet. Det är online och jag har 50 minuter på mig att göra klart det, sen stängs det ner. Jag har tillgång till att använda mina anteckningar och powerpoints men det är 9 pp med mellan 30-60 slides per dokument så jag hinner ju liksom inte scrolla igenom det för att få svar. Med andra ord är det det som jag fokuserar på att plugga just nu. Dessutom innehåller pp väldigt mycket bra information som jag behöver kunna i framtiden så jag vill ju verkligen lära mig! Men det är mycket...
Den här låten gör mig glad idag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: