annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Iphone 4s

Kategori:

Okej. Min telefonhistoria blev betydligt dyrare än planerat. Köpte en iphone 4 och de sa att jag kunde låsa upp den innan hemfärd och använda den överallt. Precis vad jag behöver eftersom jag inte vet var i världen jag hamnar i december. Problem: dagen efter fick jag syn på att telefonen inte hade ngn simkortshållare --> går ej att använda ngn annanstans än i USA med Virgin mobile. Jag gick, med tunga steg tillbaka till Radioshack. Grejen var den att jag inte heller kunde byta tillbaka till T-mobile, eller ja, jag kunde göra det men det skulle innebära 24 h ytterligare väntetid.

Lösning: jag fick lägga till 100 USD för att uppgradera min 4a till 4s, som har simkortsfack. Dock blir jag bjuden på en månads mobilkostnad (35 dollar) och jag fick ett fint skal till min nya, vita iphone 4s. Jag är glad att ha 'tillbaka' min iphone men mitt bankkonto är sjukt hungrigt. Jag biter i det sura äpplet och konstaterar att jag är klantigast i hela jävla världen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: