annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Los Angeles

Kategori: Allmänt

June gloom i LA. Molning, blåsigt, allmänt trist. Jag har pluggat på förmiddagen, pratat en timma med mina folks (som för övrigt anländer 18.05 12 september :D )  och nu försöker jag plugga lite mer. Har sista lektionen för den här quartern idag. Sen ska 3 finals göras och sen är det lov i en dryg vecka. 
 
Jag är inne i någon form av personlig June gloom. En tredjedel av mitt business certificat har passerat, 2 tredjedelar kvar. Jag känner mig lite... tom. Jag vet inte vad jag känner. Och jag kan eller vill inte förklara heller. Mycket känslor som spretar åt olika håll! Jag har den senaste tiden fått nya insikter i livet som jag inte vet om jag ska vara lättad över eller om jag ska krypa ihop till en liten boll, bryta ihop för en stund och ladda om. Förhoppningvis komma tillbaka starkare än någonsin. Som det känns nu är det ett tag kvar tills den stunden. Jag överlever såklart, jag är ju i LA. Om det är något som det finns gott om här så är det distractions. Men jag önskar att jag inte behövde några!
 
- Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: