annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Mähähähähähähäääääääääääääääääääää

Kategori: Allmänt

Skitdag! Jag, Olivia, Julie och Eddie på Yoghurtland. Jag håller i en kopp med yoghurt och en rosa telefon. Telefonen flyger ur min hand på något konstigt vis och dunsar i väggen, ner på golvet. Jag ser glasflisorna flyga och jajamän, hela skärmen kraschad. Men det är lugnt tänker ni, jag är ju liksom bruden som gick runt med en helkrajjad Huawei i typ ett halvår. Jaaa, det kunde varit lugnt men den här gången blev det någon form av major megacrasch så skärmen sprack liksom hela vägen in. Så, mobil död. Underbart! Precis vad jag behövde. 
 
Så, nu har jag spenderat hela eftermiddagen med att hitta det bästa alternativet för en ny telefon. Är 400 dollar fattigare, YES. Jag ska till Vegas med Fabiana om 2 veckor, sjukt bra planering. Är dock medlem i iphonefamiljen igen, det känns ju skönt. Men inte 400 dollar-skönt. Jaja, jag får stå mitt kast. Im a grown-up human being och jag överlever. Får dra ner på något. Mat? Shopping? Frappucinos? Hyra? Hyran blir svårt att dra ner på i försig. Jag röstar på mat, minst kul att lägga pengar på.
 
Bra dag!
 
- Tröttpåmigsjälv

Kommentarer

  • Carina Johansson säger:

    Dra ner på nöjen du..... Det kontot verkar du ha mest att ta av......

    2013-06-03 | 15:36:26

Kommentera inlägget här: