annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

O'haras

Kategori: Allmänt

Igår var jag och Lisa på O'haras. Har inte varit där på mer än 2 månader så det var kul. (O'haras är en bar i westwood om ni inte kommer ihåg det). De har massor av specialgrejer på tisdagar så det var tjockt med folk. Men vi hade en trevlig spontankväll med mycket tjejprat. 
 
Under dagen var jag i en dogpark med Eddie och Olivia. Eddie fick springa runt och leka med alla hundarna och var glad. Det var sjuuuuuukt mycket gläfsar där (haha, pappa...) och jag fick stilla mitt pälsbehov lite, skönt! Dock har jag major kattbehov, hundar kan inte riktigt uppfylla mina krav för de är inte lika gosiga. Men man tager vad man haver..
 
Ikväll har jag introduktion till kurs nummer två denna sommar. Ska bli spännande! Efteråt blir det Hollywood, det är ju onsdag :)
 
Kram A
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: