annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Roebling avenue in my <3

Kategori: Allmänt

Jag vill inte flytta! Sista augusti måste jag lämna mitt underbara casa och mina härliga rummisar. Vill inte! Måste iaf börja leta nytt boende nu. Jag vill verkligen bo kvar i Westwood, helst där jag bor nu, EXAKT. Men jag får väl släppa lite på kraven antar jag. Tänker inte flytta närmare Santa Monica igen iaf, då flyttar jag hellre åt andra hållet. Absolut inget fel på SM men jag vill bo här eller närmare Hollywood, stranden kan man åka till när man är ledig som sagt.
 
Får se var jag hamnar, det får ju inte vara för dyrt heller. Och helst ska det ha samma facilities som nu, pool och gym. Jag gillar det! Speciellt gymmet. Var där och tränade häromdagen och overkillade squats för jag kan knappt gå, gött :)
 
- AJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: