annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Rutiner

Kategori: Allmänt

Har fallit ur allt vad rutiner heter senaste tiden. Träningsrutiner, pluggrutiner, matrutiner, sovrutiner. Allt är omkullskastat och spretar åt alla håll. Ena dagen är det ingen frukost, nästa dag är det middag vid 10 på kvällen, ena dagen går jag och lägger mig 4.30 och går upp klockan 8, andra dagen lägger jag mig 12 och går upp 10. Vad är det som händer?! 
 
Jag får skylla på att det är slutet på terminen och att saker och ting kommer att ordna upp sig snart. Inte för att jag lider speciellt mycket av det men jag tror inte att min kropp tycker att det är speciellt kul. Snart blir det 7-8 h nätter, frukost, lunch, middag igen!
 
Förresten, imorgon springer UCLAs studenter undyrun på campus vid midnatt och mina rummisar tjatar att jag ska vara med. Detta görs varje finalsweek för att folk ska slappna av lite mellan de intensiva pluggvarven. Vad är undyrun? Tänk american pie (som vanligt när det kommer till aktiviteter i detta spårade land), mer säger jag inte.
 
- Plugghäst
 

Kommentarer

  • Erik säger:

    Skarp till daj!

    2013-06-13 | 21:38:47

Kommentera inlägget här: