annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Dan före dopparedan

Kategori: Allmänt

Imorgon börjar jag skolan. Eller ja, börjar och börjar. Jo, jag börjar för att avsluta. Sista året på universitet för AJ, fy fan vad jag är bra. Eller... det får vi ju se. I vilket fall som helst så ser jag fram emot skolstarten sjukt mycket. Har nog aldrig varit såhär uppspelt av att få lära mig saker. Jag har hittills anmält mig till två kurser denna termin: Introduction to international business och Global Business Skills: Planning and Negotiating Strategies. Jag tror att de kommer att bli grymt. Kommer eventuellt anmäla mig till en kurs till den här terminen. Får se, jag kanske behöver en mjukstart... Imorgon är det orientation för alla om startar sitt business certificate den här terminen och jag ska även skriva en uppsats på engelska på morgonen, spännande!
 
Jag uppdaterar imorgon eftermiddag så får vi se om jag är lika exalterad fortfarande..
 
- Kunskapstörstande
 

Kommentarer

  • annica säger:

    Lycka till!!!!

    2013-03-28 | 06:27:48
  • Carina Johansson säger:

    Lycka till goding!!! Gör som du brukar:100%focus. Det är du bäst på.

    2013-03-28 | 07:59:01

Kommentera inlägget här: