annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Down town LA

Kategori: Allmänt

När jag och Lena hade räddat oss själva från ghettot hamnade vi plötsligt på världens underbaraste plats. Det var parker med fontäner, män i kostymer, kvinnor med höga klackar, skyhöga byggnader med spegelglas, rosa parkbänkar, Starbucks i varenda hörn, Victoria Secrets (ja, plural), Macy's, KPMG, Deloitte, Disney koncerthall, FIDM (Fashion Institute of Design & Merchandising) etc etc. HÄR vill jag bo, här vill jag jobba, här vill jag dö (nej, inte riktigt, vill jag dö kan jag ju bara ta några kvarter ner nån gång efter midnatt så är nog det kirrat ganska fort) men ni fattar grejen.
 
SÅ underbart !! Down town LA, I love you! 
Lite bilder från den trevliga delen av down town LA. Tog inga bilder i den otrevliga delen, had my reasons..
 
 
Jag i en park med rosa bänkar, dvs min park.
 
The Times
 
LA Court
 
Disney concert hall
 
Underbart ställe där vi satt i solen och käkade lunch (Panda express)
 
Härlig parkview (bättre IRL såklart..)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: