annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Easter in LA

Kategori: Allmänt

Hej bloggen!
 
Igår firade jag påsk med ett gäng glada lyrstagrabbar. Vi lagade påskmat på deras hostel, ett försök till en svensk påskmiddag iallafall. Det blev köttbullar, ägghalvor med majonnäs och riven ost samt rösti med bacon. Haha, man tager vad man haver. Gött blev det iallafall, jag är impad över killarnas talanger i köket! Till efterrätt hade vi köpt pudding cups: banana cream pie och vanilla. Slutade med att supervisorn på hostlet åt upp dem, riktigt ogoda. Han blev glad iallafall för enligt honom var det typ det godaste som finns, ej beredd att hålla med.
 
När maten var uppäten besökte vi en nattklubb som hette Supperclub, vilket ställe! Fick dock pröjsa 40 dollar för att gå in men det levde upp till förväntningarna. Får bli fler gånger där! Under kvällen kom det plötsligt ner en topless brud genom en liten liten lucka i taket och hängde runt och ålade sig i ett sånt där cirkuslakan. Sen åkte hon upp igen i sin lilla lucka. Hur sjukt?!
 
Summa summarum så var det en härlig kväll och det känns lite trist att grabbarna drar vidare till Peru imorgon. Har haft kul med dem här! Nu börjar skolan ordentligt i veckan så då ska jag väl få någon form av ordning på LA -life, hittills har det varit ganska spontant.
 
Hoppas att påskafton i Sverige har varit dragigt, jag råkar veta att det har varit partaj på Österlånggatan, Fan vad skoj det hade varit att vara med! Ikväll blir det me, Ben and Jerry. Eller kanske moose tracks, jag får se...
 
- Anna
 

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Fan va snygg du är då!

    2013-03-31 | 00:33:18
  • Guess?!? säger:

    Hemma från KG med en dyngrak Erik, jag är inte så jävla långt efter... Fy faan vad jag saknar dig nu AnnieJ. Hoppas du har haft en underbar påsk! Love you <3 PS; Nästa helg kommer Elina Devitierski (?)till stan, JAG SVÄR JAG SVÄR PÅ ALLT JAG ÄR!!!!! Jag går och tänker på dig. DS.

    2013-03-31 | 03:14:48

Kommentera inlägget här: