annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Fredag

Kategori: Allmänt

Firar en vecka i Los Angeles idag. Har gått ganska fort faktiskt, finns dock många därhemma som jag saknar! Sitter just nu med nybryggt morgonkaffe (+ half&half, så sjukt gott). Jag äter även keso med kalkon och avokado, börjar the new healthy life today? Jag får se..
 
Nu på morgonen ska jag dra med mig Lena till UCLA extension office för att signa upp mig för vårens kurser. Man kan göra det online men jag gör det  hellre på plats eftersom det är första gången. Vill inte få något strul med det, har varit tillräckligt ångestladdat inför denna resa. 
 
Efter enrollment ska vi leka Pretty woman och besöka Rodeo drive. Vad har man på sig då? Känns som att man måste vara lite fancy, vill inte känna mig typ malplacerad. Undrar om resten av klientelet på rodeo ser igenom att alla mina kläder kommer från typ H&M och inte kostar mer än 300 kr styck.. Jag är glad ändå:)
 
Hoppas att fredagskvällen i Sverige blir mysig/rolig/festlig/vild/lugn eller vad nu planerna är.
 
- Vivian

Kommentarer

  • tor säger:

    Hej, funderar på ett certifikat på UCLA extension.

    Något att rekommendera?

    tack på förväg!

    2014-04-28 | 20:38:53

Kommentera inlägget här: