annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

I love LA

Kategori: Allmänt

Vilken dag!!! 
 
Idag har jag gjort så mycket underbart att jag döör lite på att jag befinner mig här. Jag började dagen med att vara kall och arg men nu efter dryga 12 timmar är jag väldigt glad. Så fort Lena vaknade tog vi en promenad ner till Santa Monica beach promenade. Här finns alla (Alla) butiker som man kan önska sig och vi strosade omkring en lång stund i solen och kikade i butikerna, härligt. Har premiärshoppat på VS, 5 par fantastiskt fina trosor och en body splash (Johanna, av den där sorten som du köpte body lotion, luktar sjuuuuuuukt gott ju !!). Sen köpte jag en bikini på Forever 21 för 10 (!) dollar, dvs inte ens 70 spänn. Jag älskar billighet (alltså gällande priser, på kläder, obs). 
 
Efter vår lilla shoppingtur gick vi ner till stranden och kollade. Vi besökte en stor turistbrygga precis bredvid en nöjespark (alltså en nöjespark PÅ stranden, med karuseller och grejer. Inget tivoli á la Sjötorpsdagarna utan en stationär nöjespark, PÅ stranden) Sen kände vi på vattnet, det var faktiskt över förväntan varmt, folk badade tom. Svettades lite i solen innan vi gick upp från stranden, jag hade kavaj men slutade i linne, SOMMAR. Vet ni vad som hände efter det? Jo, då tog vi bussen till HollyfuckingWood.
 
- Nöjd tjej
 

Kommentarer

  • Rebecca N säger:

    Så avundsjuk! Nu pratar vi inte mer om det.

    2013-03-21 | 13:25:51
    Bloggadress: http://rebeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: