annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Kallt

Kategori: Allmänt

Mähä, jag har frusit inatt. Har raggisar, pyjamaspants, linne OCH tjocktröja på mig i sängen, hur fräscht är det?! Iallafall så har det varit kallt här, har ett lakan och en filt att sova med. USA, för fan, varför, Varför kan ni inte ha normala täcken med påslakan?! Filt??? I sängen? Det har man som extragrej om man fryser, inte bara. Dessutom är det äckligt att ha den där gamla filten att dola runt i, blä!
 
Imorgon när Doug's taking me to Wallie (walmart för de som inte fattar) tänker jag köpa på mig ett jävla lager med filtar, jag tänker minsann inte sova med tjocktröja och pyjamasbyxor, speciellt inte i ett land som detta där det har sagts att det ska vara varmt?! Har ju inte ens linne på mig i min Sverigesömn, nej, nån jävla ordning får det vara!
 
- Kall och arg

Kommentarer

  • Brolin 11 säger:

    För helvete, nu får du skärpa till dig! Man kan inte frysa hela tiden. Det kan man inte. Inte alls. Speciellt inte i LA. Skärp dig nu!
    Men fan vilken go lgh du hittat dig, hoppas den där Doff tar dig till Wallie snart bara. Han verkar lite slö. Varför är han det för?Annars kanske Roy kan komma och ta med dig till sin favoritplats på jorden?

    2013-03-20 | 16:13:38
  • Rebecca N säger:

    Hihi! Jag frös också om nätterna när vi var där! Underbara, varma och soliga dagar. Men nätterna, Brrrr!

    2013-03-21 | 13:25:17
    Bloggadress: http://rebeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: