annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Klockan tre på natten

Kategori: Allmänt

Hej blogg.
 
Jag vill bara tala om att klockan var tre på natten när jag vaknade och inte kunde somna om. Nu är den halv fem och jag är beredd att ge mig ut och fånga dagen (=omöjligt vid detta klockslag).
 
Har dock använt min vakna nattetid effektivt och skickat typ 20 mail (ej överdrift) till olika folk som behöver roomies. Nån av dessa måste ju svara, annars är det något fel på min dator. Borde dessutom vara olagligt å det grövsta att ha annonser ute på internet som inte är aktuella. Olagligt!
 
Idag kommer bli en härlig dag. Michelle hämtar mig kl11 och då ska vi ut till Santa Monica och hika där, sjukt kul! Jag behöver röra på mig efter flygresan (gick ju ifs 1000 mil igår) och jag känner spontant att hiking i Santa monica hills är ett rätt gött motionsalternativ. Sen ska vi käka lunch. För er som inte vet är Michelle Amelias vän. Amelia som i Mark & Amelia, Mark som i en av mina amerikanska kusiner. De bor i Atlanta. Michelle bor här. Hon ska ta hand om mig idag. Got it?!
 
Det är tråkigt med inlägg som inte innehåller bilder men jag vet liksom inte vad jag ska ta kort på. Har inte hänt så mkt sen förra inlägget mer än att jag har sökt på tusen boendeannonser. Skulle väl kunna ta kort på annonserna då iförsig men det känns inte som det ger så mycket kött till detta inlägg. Jag hoppar över det. Ikväll lägger jag upp bilder på Santa Monica istället, hoppas på sol!
 
Kram jetlag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: