annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Lägenhetsvisning

Kategori: Allmänt

Åååååh, håll tummarna för mig!!!! Jag har hittat en lägenhet i Santa Monica (centimeter från havet) som är billig och ser sjukt bra ut på bilderna. Delat rum såklart men det får man räkna med. Åååååh, jag vill verkligen ha den!!! Men det är många spekulanter och jag tror tyvärr inte att jag har någon fördel av att jag inte är amerikanska i det här läget. Men som sagt, håll tummarna. Ska dit och kika på måndag kväll. Får träna in några fraser som låter sjukt bra så de gillar mig...
 
 
 

Kommentarer

  • Carina Johansson säger:

    Ska hålla tummarna. Men det låter för bra för att vara sant

    2013-03-17 | 17:26:08
  • Jenny Pettersson säger:

    Hej!

    Nu har även din gravida kusin hittat till bloggen...

    Lycka till :) Vad roligt att resan gick bra o nu hoppas vi på att det löser sig med boendet!

    Kramar Jenny

    2013-03-17 | 18:48:23
  • Rebecca N säger:

    Åh jag håller alla tummar och tår! Låter ju HELT fantastiskt!

    2013-03-18 | 12:38:52
    Bloggadress: http://rebeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: