annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Los Angeles Baby

Kategori: Allmänt

Hej bloggen (ett år senare)!
 
Nu är det dags igen, nya äventyr väntar runt knuten och då passar det ju bra att skaka igång bloggen igen. Den här gången är det Los Angeles som ska intas och jag är sjukt taggad. Min ekonomutbildning från Örebro universitet är klar och jag tar ett sista år med studier på UCLA (University of California Los Angeles) för att skaffa mig lite spetskunskaper. Programmet som jag ska läsa heter Global Business Management och jag hoppas bli expert på internationella affärer. Vi får se.. 
 
Igår var jag och mamma iväg och köpte mig en illrosa resväska, kunde inte vara mer nöjd med min travel outfit. Biljetten och visumet är klart (snälla släpp in mig i USA) och hotell är bokat för 3 nätter, sen får vi se vart jag ska ta vägen. Om någon har tips om boende så mottages det tacksamt. Nära UCLA och billigt ska det vara, hur den kombon nu ska gå att realisera...
 
Detta ska bli JÄVLIGT roligt och resfebern har intagit sig. 
 
Följ med mig till Drömmarnas land!
 
Kram Anna
 
 

Kommentarer

  • Rebecca N säger:

    Heja Anna! Kommer bli så grymt! Kul att du ska blogga på, och säg till om du slår liv i Instagram-kontot också. Hade underbart! Kram!!

    2013-03-15 | 09:41:46
    Bloggadress: http://rebeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: