annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Malibu

Kategori: Allmänt

Idag har jag besökt Charlie Harpers hemtrakter och stött på the Pacific för första gången i livet. Vilken jäkla strand!!!  Så fint och vilka hus... Om man har några miljoner dollar till övers kan man ju bo rätt bra här. Jag har inte det.
 
Michelle och hennes familj tog med mig på en hike i Malibus berg. De kallar det hills här men jag säger berg för de var juhelt enorma. Vill bara att alla ska komma hit så jag får visa för vacker natur går aldrig att beskriva med varken ord eller bilder. Jag såg upp för skallerormar, stötte inte på en enda. Michelles familj var helt fantastiska människor och jag kände mig som en i gänget efter 5 minuter, underbara amerikaner:)
 
Efter vår långa hike (blev tom lite solkysst, YEAH) så åkte vi ner till beachen igen och käkade på en av tusen seafoodrestaurants, belägen på stranden. Jag åt klassisk fish and chips, gott. Jag kan knappt vänta tills jag får komma dit igen, om några månader när LAs sommar drar igång ordentligt lär det vara himmelriket därnere. Vi åkte på PCH, Pacific Coast Highway, precis längs med vattnet. Jag börjar fatta grejen med LA och det kommer att passa mig som handen i handsken, Yes!!!
 
Lite bilder kommer här. Jag har inte tänkt så mycket på lägenheter under dagen men nu är det dags att börja bli nervös igen. Måste byta hotell imorgon vid 12 också, mähähäääää. Och sen har jag bara en natt kvar, fullbokat resten. Eventuellt får jag sova i någon park. 
 
Wish me luck! 
 
- Malibu hiker
 
 
 

Kommentarer

  • Michelle säger:

    Such a fun day! Can't wait for you to meet the furry family members too! welcome to California! <3

    2013-03-18 | 02:19:28
  • annica säger:

    Njut riktigt mycket bruden!! Ser ut som om du skulle kunna få en riktigt bra resa!! :-) kraaam

    2013-03-18 | 06:10:53
  • Mia säger:

    Avis?! Va ne :S

    2013-03-18 | 07:53:35
  • Aggiebag säger:

    Heja dig! Ser helt fantastiskt ut! Jag har precis lärt mig att säga häst och Tjena. Tycker jag är ganska cool faktiskt. Du är nog lite coolare. Pyss och kjam Agnes

    2013-03-18 | 09:07:12
  • Rebecca N säger:

    Låter som en underbar dag. Skönt att du kunde slappna av lite och njuta av dagen. Håller tummarna för att det ska lösa sig, du kan ju inte sova i en park. Det håller inte alls.

    2013-03-18 | 12:40:08
    Bloggadress: http://rebeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: