annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

MAMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kategori: Allmänt

TUSEN GRATTIS till min älskade mammi på hennes födelsedag idag!!!
 
För andra året i rad missar jag detta stora event, förlåt mig lilla mor. Hoppas att du såg mitt sms på morgonen det första efter att pappa sjungit Ja må hon leva för dig så kanske det iallafall känns lite som att jag är närvarande. Idag ska jag tänka på dig hela dagen och hur mycket kul vi ska ha när du och pappa kommer hit och hälsar på mig. Det är Din dag, glöm inte det. Köp dig något gott, klä på dig något extra fancy och njut av tillvaron!!! 
 
JAG ÄLSKAR DIG
I LOVE YOU
JE T'AIME
WO AI NI
 
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 
 
 
 

Kommentarer

  • Fia Larsson säger:

    Mamma!

    2013-03-20 | 15:57:58

Kommentera inlägget här: