annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Nyinflyttad

Kategori: Allmänt

Hej bloggen! 
 
Nu har jag gjort mig hemmastadd i mitt nya crib. Har träffat en ny roomie som heter Lena, jättesöt tjej! Vi har precis käkat lite lunch ihop. Än så länge är det bara hon och jag i vårt rum, får se när nästa person kikar in. Hoppas att det blir ngn sköning. Känns iallafall skönt att ha en tjej här att prata med, har ju varit ganska ensamt på hotellrummet. Nu väntar jag bara på att Doug (Michelles man) ska ta mig till Walmart så jag kan köpa tvättkorg, fler galgar, några lådor och såna där grejer som man behöver när man bor. Bor som i lever.
 
Jag slänger upp lite bilder på lägenheten som är tagna med min mobil (Tack Mangan) så ni får ett humm om hur det ser ut. Det är inte så möblerat än men ägaren håller på och fyller upp placet så det blir nog bättre framöver.
 
Hoppas att ni inte fryser ihjäl i Sverige! Njut av den sista snön för snart blir det vår.
 
- 1730 20th St, Santa Monica CA, 90404
 

Kommentarer

  • matilda säger:

    Det ser ju riktigt fint! <3

    2013-03-20 | 06:45:48
  • Rebecca N säger:

    Men alltså Anna, det ser ju helt fucking Amazing ut! Har du ett helt eget rum eller? Isf är det ju verkligen helt jävla galet bra! Ursäkta, men vilken grej! Möblerat dessutom, och någon som skjutsar dig till wallmart! Grymt ju!

    2013-03-20 | 11:53:40
    Bloggadress: http://rebeccan.blogg.se/
  • Mary Larsen säger:

    Hej Anna,

    Kul att du hittat in rums kamrat samt en lagenhet. Forsok hitta ett IKEA sa du kan kopa grejor som kanns som hemma. Ring eller email om du behover hjalp med nagot. Vi tycker alla att det ar kul att du nu bor i USA.
    Kramar fran din favorit moster
    Mary

    2013-03-21 | 20:34:40

Kommentera inlägget här: