annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Olympos has fallen

Kategori: Allmänt

Igår var jag och lyrstagrabbarna på bio. Vi såg Olymos has fallen och den var faktiskt himla bra. Inte mycket love men jag uppskattade den ändå. Stolarna i biosalongen var flippbara så man kunde liksom luta bakåt när man satt där, sjukt gött. Vi åkte ut till Universal studios för bion, vilket ställe! Och då var jag ändå bara utanför, kan knappt vänta tills jag får åka dit och gå in på området också. Det tar vi när någon av er kommer hit, vem hinner först?! 
 
Efter bion skjutsade boysen hem mig, väldigt snällt! Med tanke på att det är läskigt att åka buss här dagtid så känns det som att bussarna vid midnatt innehåller hyfsat obehagliga människor. I think I'll pass!
 
Några bilder på hur gatan utanför Universal såg ut, lite suddiga men mobilkameror brukar inte kunna hantera mörker+neonljus+ta-kort-samtidigt-som-man-går-shakes..

Kommentarer

  • kerstin o Kjell Bengtsson säger:

    GLAD PÅSK till Dig, tror Du att det blir några ägg i år.
    Lyckat ill med skolstarten - kram kerstin

    2013-03-28 | 16:36:01

Kommentera inlägget här: