annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

The Claremont hotel

Kategori: Allmänt

Nu har jag bytt hotell. Det nya är inget roligt alls. Trivdes så bra på det andra.. Här luktar det gammal ladugård/stall/djuraffär och allt är förmodligen inköpt innan jag ens föddes. Fräscht.
 
Idag värker hjärtat av saknad och jag längtar efter att allt är iordning så vardagen bara flyter på. Men det är klart att det känns så i början. Bara boendet blir ordnat så jag får ett hem så blir allt bra.
LA bjuder iallafall på fantastiskt väder och jag har varit borta på UCLA och registrerat mig som en internationell student precis. Ska bara anmäla mig till kurserna nu så är det bara att vänta in skolstarten sen.
 
Jag uppdaterar om lägenheterna, ska kolla på tre stycken ikväll. Hoppas på den ena.
 
- Ensam i världen

Kommentarer

  • Carina Johansson säger:

    Nejdå,du är inte alls ensam i världen. Vi finns ju här. Om än lite långt bort. Kram på'rej

    2013-03-18 | 21:34:24

Kommentera inlägget här: