annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Walk of Fame

Kategori: Allmänt

I Hollywood skymtade jag The hollywoodskylt för första gången i mitt liv. Jag tog ingen bild för jag såg den endast mellan ett par hus på lååångt håll, blir nästa gång. Kan iallafall checka av synen av skylten på någon form av lista. 
 
Vi gick upp till Hollywood boulevard och sen knallade A C Johansson på The walk of fame. Kändes bra! Jag såg väldigt många kändisar i stjärnorna som enligt mig inte alls är kända och jag konstaterade då att jag också kanske kan ta en stjärna, fanns många som fortfarande var tomma. Jag såg iallafall typ alla kändisar som finns, inte alla för det var avspärrat för ett event längs en strimma på ena kanten, jag tar den lilla pathen en annan dag, vill ju inte missa någon goding. Visste ni förresten att the walk of fame går på båda sidorna av Hollywood blvd?! Så man måste liksom springa över vägen hela tiden för att se alla stjärnor (eller gå ena vägen fram och den andra tillbaka, ett alternativt sätt). Det visste inte jag iallafall. Inga kändisar i sikte dock, bara deras namn, det räcker för mig!
 
När vi kom hem från HW (slänger mig med förkortningar på stället numera eftersom vi nu är bekanta) fick Lena kuta till sitt jobb för det tog längre tid än vi trodde. Jag snörade på mig gympadojorna och tog en timmas powerwalk i Santa Monica, inte dumt, inte dumt alls.
 
Ett axplock av stjärnor (nej, jag kunde inte ta kort på alla och jag hade ändå inte lagt upp alla bilder)

Till Henrik:
 

Kommentarer

  • annica säger:

    men......tog du inte kort på mitt namn?!! ;-)

    2013-03-21 | 07:42:52

Kommentera inlägget här: