annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Wallie

Kategori: Allmänt

Idag har Doug tagit med mig till WallieWalmart. Har köpt lite grejer som är nödvändiga för en tjej som jag. Sololja för kommande dagar att the beach, en extrafilt till sängen (rosa), tandborstmugg (rosa) handduk för ansiktet (rosa) galgar, shampo, balsam, inpackning (herregud, vem kunde tro att jag Någonsin skulle köpa det på Walmart.. Sorry mammi), tvättmedel, tvättkorg, tandkräm, doftljus, tops, fluorskölj. Det vill säga divers kul grejer att lägga pengar på. 
 
Efter shopping tog jag en promenad ner mot beachen och kikade lite, besökte även Vons och köpte lite mat. Till lunch har jag ätit en fryst färdigrätt innehållandes macaroni & cheese. Kände ett starkt behov av att prova en sådan låda och det var inte så dumt, inte dumt alls faktiskt. Billigt var det också. Och förmodligen innehöll lådan 2000 kalorier, om inte mer. Fast det bara var lite makaroner och illgul cheddar över. Tjock. Jag köpte bara en låda, i övrigt köpte jag avokado, keso, kalkonkött och äpplen. Ska sätta ett datum på när det riktiga livet i LA börjar, dvs livet där junior mints, Reese peanutbuttercups och färdiga mac&cheeselådor är bannlysta. Jag får se om jag gillar det livet eller om jag bestämmer mig för att jag hellre går upp 50 % av min body weight under detta studieår, jag får se...
 
LA har visat sig från sin bästa sida även idag, strålande sol!
 
- WallieAnna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: