annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Yoga

Kategori: Allmänt

Under min pw på Santa Monicas shoppinggator på kvällsningen igår stötte jag på en hel Yogagrupp som yogade (?) utomhus. De hade tom egen DJ med sig och en instruktör som pratade i microfon. Jag blev väldigt sugen på att vara med. Det visade sig vara reklam för något gym så jag tog en liten lapp. Vet ju att just denna typ av aktivitet får mig att spåra ur totalt, min kropp är inte byggd för långsamma rörelser, jag vill studsa och hoppa runt.
 
Fia, kommer du ihåg när vi provade på poweryoga på Korpen och vi båda plötsligt blev 13 igen, med grova fnitteranfall som fick tillbakatvingas i 90 min? I försig blev det ju 90 väldigt antsträngande minuter men på ett helt annat sätt än som var tänkt från början.
 
- A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: