annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Bekanta ansikten

Kategori: Allmänt

Idag har jag spenderat några timmar med Emil och Ansa, helt fantastiskt! Jag mötte upp dem på mitt Starbucks i Westwood där de satt i solen och hade det gött, semesterlyxarna. Var skitskoj att träffa dem!
 
Efter en god lunch tog jag med dem till Diddy Riese så de fick prova på glass med chocolate chip cookies och sen tog vi en walk-about på campus. Mysigt! De kör vidare mot Las Vegas på fredag, hur gött?! Världens största bil hade de fått tag i också, american style. Jag bad dem att hälsa och krama alla därhemma från mig också, make sure they keep that promise!
 
Har pluggat lite här och snart ska jag till Starbucks för en eftermiddagskaffe med en friend innan det blir International business. Det ska diskuteras joint ventures inom flygbranschen idag, spännande! 
 

Kommentarer

  • Ejji säger:

    Emils skor? / Matchning

    2013-05-10 | 21:25:15

Kommentera inlägget här: