annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Cinco de mayo

Kategori: Allmänt

Imorgon är det cinco de mayo, mexikansk högtid 5 maj. Det är typ det jag vet om det. Dock så började jag fira igår, var på en liten cinco-fest med mina rummisar. Firandet fortsätter i Santa Monica ikväll och eventuellt blir det någon form av cinco de mayo-tillställning imorgon också (det är ju då som det egentligen är liksom...). 
 
Gårdagen var iaf rolig, mycket folk i rörelse. Jag har dock börjat få ont i halsen och det känns som att smärtan verkligen gror in sig ordentligt nu. Jag vill inte vara sjuk!!! Det har jag verkligen inte varken tid eller lust med. Kanske får ta mig till Apoteket (välja ett av 7 miljoner stycken i Westwood) och köpa mig något stark och farligt som blåser ut varenda liten bacill. 
 
- Mexikanare

Cinco de Mayo nr.1
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: