annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Disney store

Kategori: Allmänt

Jag har haft en väldigt mysig dag i Santa Monica med Evelina och Emma. Vi började med att hämta min post och jag påminde 20th street om min deposit som inte har dykt upp än. Hoppas få tillbaka den snart, är ju trots allt 250 dollar som belongs to me!
 
Efter det tog vi en prommis ner till promenaden och vi hann med både skoshopping, conversedesign (man kan designa sina egna, äkta converse, fränt), hamburgslunch och Disney store. Hur underbar är Disneystore?? Man blir som ett litet barn därinne och jag fick ett plötsligt sug att ha ett barn som jag kan klä ut i alla dessa prinsessklänningar! Matilda, håll hårt i Agnes, det kan hända att jag kidnappar henne och flyttar in i Disneystore med henne och klär ut henne till olika prinsessor hela dagarna. 
 
Nu har jag haft kvällsklass. Fick veta allt om McDonalds strategi idag. Intressant! Man kan inte annat säga än att de har lyckats sjukt bra. De serverar 69 miljoner kunder VARJE DAG i världen. Det Är sjukt! 
 
- Anna
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: