annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Excel

Kategori: Allmänt

Jag har gjort my fair share av diagram i excel genom åren. Ändå lyckas jag på något sätt aldrig lära mig skiten. Varenda gång jag ska göra ett diagram måste jag liksom börja om igen och klicka mig till en lösning, vilket är extremt tidskrävande och fruktansvärt irriterande. Är det så att min dator uppdaterar excel i smyg hela tiden och att exceljävlarna gör om allt jämt för att göra oss användare confused?! Jag tror det är så!
 
Dagens irri blir således:
 
- Att excel inte är konsekvent!
(jag veeeeeeeeeeeeeeeeet att det är det och att det är min mänskliga faktor som felar men jag tänker inte låtsas om det)
 

Kommentarer

  • Carina Johansson säger:

    Hahaha jag tror faktiskt på allvar ibland att de har gjort datorerna 'lite' mänskliga bara för att irritera oss och få oss att köpa nya. Man kan ju ibland va 100% säker på att man gjort som man brukar och ändå LYDER INTE DEN FÖRBANNADE DATORN.

    2013-05-18 | 08:58:55

Kommentera inlägget här: