annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

framtiden

Kategori: Allmänt

Jag har funderingar inför framtiden. Mitt nuvarande liv har varit utstakat sen tre år tillbaka. Jag har hela tiden vetat vad som komma skall, mitt enda "problem" har varit att anmäla mig till nästa termins kurser i tid. Inga konstigheter. Grejen nu är helt plötsligt att jag är KLAR med skolan i december. Va?! Hur hände detta? Tusen orosmoment att ta tag i, tusen saker som ska falla på plats. Var ska jag ta vägen i december när skolan är över? Var ska jag bo i livet? Vad ska jag jobba med? Kommer jag ens få ett jobb? Var i världen ska jag bosätta mig? 
 
Med alla dessa små frågetecken kommer även en stor lyckokänsla. Hela världen ligger för mina fötter. Det finns inte ett enda land som inte har behov av ekonomer, eller hur?! Fast där kommer nästa dilemma, nämligen att jag vill göra ALLT. Jag vill bo överallt, jobba överallt, se allt. Om jag ska hinna täcka in allt det som jag vill göra får jag sätta fart. Jag får även se till att bli extremt hälsosam så att jag får ett långt liv. 
 
Men ärligt, vad fasen kommer hända i december??? I have no idea, allt jag vet är att vad det än blir så kommer det att bli för jävla bra :)
 

Kommentarer

  • Carina Johansson säger:

    Ett av dina bästa inlägg!! Och ja.... Du har rätt... Du har hela världen framför dina fötter. Välj o vraka!!!

    2013-05-18 | 08:49:54

Kommentera inlägget här: