annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Herregud

Kategori: Allmänt

Jag gick och la mig tidigt igår, var svintrött. Det var bara det att mina roomies firade cinco de mayo (det firades rejält) och när jag hade legat i sängen ca en timma invaderas lägenheten av 6 (!) fulla killar. Det härjade rätt bra kan jag säga. Tror de höll på till 2-3 am någon gång, häääärligt! Jag var rätt hängig där ett tag, i sängen.
 
Det röktes hookah, spelades beer pong och pratades (skreks), skrattades, spelades hög musik etc etc. Men som den snälla människa jag är tänkte jag att det bara  är cinco de mayo en gång per år (eller i mitt fall några gånger) och att mina rummisar förtjänar att ha lite skoj. Så jag la snällt kudden över örat och tryckte hårt. Inte för att det gick att somna för det...
 
Nu sitter jag iallafall på Starbucks och ser över mina finanser, pluggar inför midterm imorgon och dricker kaffe med half & half, bäst! Jag har sömnbrist och svinont i halsen plus att LA regnar idag. Men jag är inte ledsen för det. Life in LA is a blast!
 
- Anna 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: