annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Iron Man 3

Kategori: Allmänt

Igår var jag på bio och såg Iron Man 3. Jag har ju inte sett de första två men jag catchade upp med handlingen ganska fort. Den var bra. Jag brukar ju inte gilla såna filmer men här i Westwood har vi tre biografer, alla lite äldre, mysiga ställen och de visar bara en film i taget så man har ju liksom inte så mycket att välja på. Men som sagt, över förväntan. Dock sjukt irriterande att det måste vara sååååå jääääääääääävla hög volym! Det kan till och med vara lite för högt för mig i Sverige ibland och Amerika ska ju alltid vara värst. 
 
Sen kommer Emil och Ansa, YEY! Vi ska käka och sen ska vi strosa lite på campus. Ikväll blir det business. Härlig dag!
 
- Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: