annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

LA, Im back for more

Kategori: Allmänt

Igårkväll landade vi i Los Angeles igen, i princip in one piece. Vilken helg, TACK Santa Barbara för sjukt mycket skoj. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om helgen förutom att vi har haft riktigt roligt och att partynivån har varit maxad. Jag är jättenöjd med min Memorial weekend in Santa f*cking Barbara, TACK alla underbara!!!
 
Idag är det Memorial day och campus gungar men jag stannar här, lite småsliten. En är ju inte 18 längre..
 
- Barbara
 
 

Kommentarer

  • kusin emma säger:

    åhhh fan vad bra det ser ut som att du har det! sol och värme hela tiden liksom, känns helt okej va? ;) kramar

    2013-05-28 | 11:39:59
    Bloggadress: http://emcast.devote.se
  • Carina Johansson säger:

    Översta kortet. Ååååh vad fin du är där

    2013-05-31 | 23:09:26

Kommentera inlägget här: