annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Life goes on

Kategori: Allmänt

Följde med Alexa till Starbucks tjugo i åtta. Hon skulle jobba, jag skulle plugga. Så nu sitter jag här igen, med en kopp kaffe och pluggar/facebookar/bloggar/tittarpåfolk. Det är så härligt! Olivia dyker nog upp lite senare också.
 
I övrigt har jag en ganska fullproppad dag så jag är nöjd att jag gick upp i tid. Ska luncha med Ulrika kl 1, sen måste jag möta upp Tade och Su i eftermiddag. Vi har vår presentation om North Korea ikväll och måste öva tillsammans så det inte blir några fails. Och senare blir det en drink i mitt mysiga Westwood.
 
En sak dock, jag har fortfarande inte tvättat.. Mähähähä, jag hatar att tvätta! Var nog en dum ide att ha egen tvättmaskin i lägenheten hemma i stan, man blir sjukt bortskämd. Ska jag behöva springa med tvättkorgar och tvättkort och passa tider och ta bort ludd ur torktumlare och skriva arga lappar om stulna trosor och kladdiga tvättmedelsbehållare?! Inte min grej, inte min grej...
 
 
 Jag går in i bloggvärldsmode och gör en min som ska symbolisera mina känslor för allrumstvättning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: