annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Lure

Kategori: Allmänt

Gårdagen på Lure var riktigt bra! Mycket folk, bra djs och allmänt gött. Jag har liksom inte så mycket mer att säga om det förutom att jag fullkomligt älskar mitt liv. Du är själv ansvarig för din egen lycka, kan konstatera att jag gör ett för jävla bra jobb! 
 
Lektionen innan utgång var också bra. I onsdags fick jag champagne och parfym, igår fick jag vin och pizza. Det var Italien nämligen. Jag klagar inte!
 
Idag har jag mest myst runt. Bagel med brieost till frulle (gött), froyo- do it yourself och en promenad på campus. Jag har fått major cravings för en ipad och de är ju inte direkt dyra här. Får överväga det innan jag åker hem, se hur mkt pengar som finns kvar då... Förmodligen inte så mycket.
 
- AJ

Kommentarer

  • Carina Johansson säger:

    Ojojojoj 👍

    2013-05-18 | 08:54:08

Kommentera inlägget här: