annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Midterm-day

Kategori: Allmänt

Idag är det midterm-dags. Jag anser mig vara hyfsat väl förberedd och ser fram emot att få det överstökat.
 
I övrigt har jag inte så mycket att säga om denna dag, käkade frulle på Starbucks (gött) och sen var jag på möte med en studievägledare kl.10. Ganska lank session dock skulle jag vilja säga men syftet med mötet är fulländat. Dock måste jag vänta cirka två veckor innan jag kan spika mitt sommarschema. Innan det går att göra klart måste jag veta hur höstens kurser är schemalagda nämligen. Det är viktigt att jag får med alla mina mandatories. 
 
Klockan 5 ska jag möta upp Ulrika och vi ska gå igenom kapitlen tillsammans för kvällen prov. Blir eventuellt en frappe på Starbucks också. Det är ju happy hour för dem den här veckan vilket betyder att de är sjukt billiga (och sjukt goda). Jag åt faktiskt inte ett enda sockerkorn igår och det är bra för att vara mig. Observera dock att jag använder tandtråd varje dag och sköljer med fluorskölj två gånger per dag. Fast jag behöver ifs inte försvara mig ö.h.t, som sagt, jag är vuxen och om jag vill äta godis varje dag så får jag det! Face.
 
- Junior Mints
 
Erik, den här bilden är till dig. Notera linnet som jag bär i skrivande stund.
 
 

Kommentarer

  • Ejji säger:

    Naaaaw, tjocka jävla bubbe!

    2013-05-10 | 21:23:55

Kommentera inlägget här: