annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Onsdag

Kategori: Allmänt

Jag fick ett A på min midterm i IHRM, gött! Nu kör vi vidare mot finals. Idag ärs det onsdag och jag kom precis från gymmet. Löpband och styrketräning, nu är min kropp redo för ännu en american-food-day.
 
Klockan är 11.52 och jag ska duscha, sen ska jag plugga lite. Behöver börja gå igenom powerpointslidesen till Introduction to international business så jag har koll på dem. Det är ju 15 maj idag och bara en knapp månad tills terminen är över, wtf?! Jag orkar inte riktigt med att en tredjedel av UCLA snart har gått. Inte ok! Men jag får se det positiva och tänka att jag faktiskt har 2/3 kvar sen, yeah!
 
Nu försöker jag skypa med Micki, det går inte så bra... Skype är jobbigt men vi löser det!
 
- Svettig
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: